ریزر کیبورد گیمینگ جدید BlackWidow V4 Pro را معرفی کرد

ریزر کیبورد گیمینگ جدید BlackWidow V4 Pro را معرفی کرد
در ۱۶ فوریه، ریزر نسخه بعدی کیبورد گیمینگ خود را در قالب Razer BlackWidow V4 Pro معرفی کرد. با دکمه‌های فرمان Razer و کلیدهای ماکرو اختصاصی یکی از نقاط قوت BlackWidow V4 Pro است.
جلوه‌های نورپردازی این صفحه‌کلید، مانند نسخه‌های قبلی خود از جمله Razer BlackWidow V3، بر اساس هر کلید مشخص می‌شود. هر افکت با سیستم نورپردازی Razer Chroma RGB که به نوبه خود در برنامه هایی مانند Razer Synapse ارائه می شود، تعامل خواهد داشت.  همچنین در دو طرف کیبورد و در قسمت مچ دست نورپردازی قرار دارد. Command Dial و هشت کلید ماکرو در سمت چپ و لبه چپ صفحه کلید قرار دارند و همگی می توانند هم برای کارهای معمولی و هم برای بازی برنامه ریزی شوند. گیمرها می توانند از Razer Synapse برای سفارشی کردن هر کلید و جلوه نوری به سلیقه خود استفاده کنند و 100 حالت سفارشی توسط کاربران قابل برنامه ریزی هست.
ریزر BlackWidow V4 Pro با دو سوئیچ مختلف عرضه می شود، سوئیچ های بی صدا و خطی Razer Yellow و سوئیچ های لمسی و کلیکی Razer Green. هر دو نوع سوئیچ کاملاً کاربردی هستند و دارای طول عمر 100 میلیون ضربه ای هستند، گیمرها باید تصمیم بگیرند که کدام ی برای آنها مناسب است. Razer BlackWidow V4 همچنین دارای کلیدهای رسانه ای، کلیدهای ABS Doubleshot، کابل USB-C قابل جدا شدن و قابلیت عبور USB است. پورت های USB درست پشت کلیدهای F1 و F2 قرار دارند.
این صفحه کلید با قیمت 229.99 دلار در ایالات متحده به فروش می رسد.
Razer BlackWidow V4 Pro ممکن است یکی از بهترین کیبوردهای بازی در بازار امروز باشد. فقط زمان نشان می دهد که این گزینه ها چقدر برای مصرف کنندگان کاربردی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید